נתניהו לאופוזיציה: "תתאפסו על עצמכם, גלו אחריות"

איתי גדסי 2 Comment on נתניהו לאופוזיציה: "תתאפסו על עצמכם, גלו אחריות"

נתניהו קרא לאופוזיציה לגלות אחריות ואמר: "תפסיקו לדרדר בכוונה את המדינה לאנרכיה. תתאפסו על עצמכם, גלו אחריות ומנהיגות", לפיד הגיב: "קח אחריות על מעשיך במקום להאשים אחרים"

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לאחר המהומות בוועדת החוקה בכנסת, והאמירה המסיתה של ראש עיריית תל אביב בהפגנות בירושלים, ראש הממשלה בנימין נתניהו פרסם סרטון ובו קרא לאופוזיציה לגלות אחריות.

"תראו מה קרה היום בירושלים האופוזיציה משתוללת בתוך הכנסת וחברי כנסת שלה קופצים על השולחנות, רון חולדאי מסית במפורש לשפיכות דמים, ובהפגנת השמאל קוראים לראש הממשלה ״בוגד״" אמר נתניהו.

"אני קורא לראשי האופוזיציה: תפסיקו עם זה. תפסיקו לדרדר בכוונה את המדינה לאנרכיה. תתאפסו על עצמכם, גלו אחריות ומנהיגות. רוב אזרחי ישראל לא רוצים אנרכיה. הם רוצים שיח ענייני ובסוף הם רוצים אחדות" הוסיף.

ראש האופוזיציה ויו"ר יש עתיד יאיר לפיד הגיב לדבריו: "מר נתניהו, פעם אחת בחייך קח אחריות על מעשיך במקום להאשים אחרים. האנרכיה היא בגלל הממשלה המטורללת שלך, הנזק לכלכלה ולביטחון הוא בגלל החקיקה המטורפת שאתה מוביל, אובדן האחדות בעם הוא תוצר ישיר של ההסתה הבלתי פוסקת שלך. תפסיק להתבכיין על איומים מדומיינים, תעצור את החקיקה ההרסנית הזו ותראה איך הסדר יחזור ועמו גם אחדות עם ישראל".

יו"ר מפלגת העבודה, ח"כ מרב מיכאלי אמרה בתגובה לדבריו של נתניהו: "אתה מדבר איתנו על דיון ענייני? אתה המסית הראשי. אתה הראשון שמשסה חלקים מהעם הזה זה בזה. אתה הראש והראשון שבא לחסל את מערכת המשפט בשביל הצרכים שלך. אתה זה שרוצה לרסק את הדמוקרטיה שלנו. אנחנו נצעד נגד זה, אנחנו נפגין נגד זה, בצורה שקטה, מסודרת, חוקית. יש דבר כזה ביבי- חוק, ואנחנו שומרות ושומרים עליו".

שר המשפטים לשעבר ח״כ גדעון סער בתגובה לדבריו של ראש הממשלה נתניהו: "ביבי, לקפוץ על שולחנות זה באמת לא יפה, אבל הרבה יותר חמור מזה זה לנסות להרוס את המשטר הדמוקרטי שקיים פה 75 שנה, לנסות להשתלט פוליטית על מערכת המשפט. זה מה אתה מנסה לעשות. אתה גורם לאנרכיה הזאת. קח אחריות. לא תעצור? את תנחל פה תבוסה אדירה".

video
play-sharp-fill


2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    זה הסדר יום של השמאל לדרדר את המדינה לאנרכיה ולהאשים את הצד שכנגד בהרעלה ובפילוג. לקפוץ על שולחנות במקום לנהל שיח עמוק וענייני לא הדמוקרטיה מעניינת אותם אלא המשילות ולכן אין שיח רק אנרכיה

  2. 1

    דבריו של גדעון סער הם ממש מדהימים, יותר מכל חבריו, הוא מדבר כמו פוליטיקאי. רק לפני כמה שנים עמד בצד השני…